luni, 31 august 2009

14 ANI de Radio Transilvania in Satu Mare .... La multi ani !!!


14 ani de cand suntem impreuna... si au trecut asa de repede incat numai
ieri parca era primul an pe care il sarbatoream impreuna cu voi
ascultatorii nostri fideli, voi cei carora le multumim, pentru ca noi
astazi 1 septembrie 2009 aprindem pe tortul aniversar cea de 14-a lumanare.

14 ani in care am incercat sa aducem in casele voastre cea mai buna
muzica, cele mai de actualitate informatii si impreuna cu voi am
realizat marile campanii Radio Transilvania : Caravana Transilvara,

Poveste de Craciun sau Tu si jumatatea ta!


14 ani in care am descoperit in fiecare zi lucruri noi, 14 ani in care
ne-am cunoscut mai bine cu fiecare moment ce l-am petrecut impreuna pe
frecventa 99 fm, 14 ani in care am facut asa de multe..., 5110 zile in
care am invatat ce inseamna raspunderea, responsabilitatea si
profesionalismul si totusi acesti ani sunt doar un inceput!

Daca e sa trecem in revista momentele in care voi ascultatorii nostri
ati fost alaturi de noi ar fi ”Caravana Transilvara” cu muzica, jocuri,
concursuri, provocari, premii si foarte multa distractie in fiecare zona
de agrement din judet, si asta s-a intamplat in cel putin 12 veri. De
vreo 5 ani incoace fabricam cate ”O Poveste de Craciun” pentru a aduce
bucurie in sufletele copiilor si a adultilor pe frecventa Radio
Transilvania
si de Ziua Indragostitilor am fost mereu prezenti cu
concerte sau distractie in cluburile din oras in campania ”Tu si jumatatea ta”!

In urma cu trei ani ne-am implicat si in viata celor mai
mici ascultatori ai nostri si i-am provocat la intreceri in ”Jocuri de copii”

unde fiecare gradinita din Satu Mare a demonstrat fair-play iar
picii s-au bucurat de ziua de 1 iunie! Toate acestea sunt cateva
proiecte Radio Transilvania care au putut fi realizate cu voi,
ascultatorii nostri, pe care ne bazam si in viitori ani de Radio
Transilvania pe 99 FM.

Echipa Radio Transilvania va multumeste, va saluta prieteneste

si va invita sa ramaneti pe frecventa 99 FM !




Un comentariu:

Maria B spunea...

Bravo voua! La multi ani! Inca multi ani de acum inante